FANDOM

Doctor Vegapunk ဆိုတာ Marines emplyoment ရဲ့ ခေါင်းဆောင် သိပ္ပံပညာရှင်တစ်ယောက်ပါ။ သူ့အလုပ်တွေထဲမှာ Seastone တွေရဲ့ လျှို့ဝှက်ချက်တွေနဲ့ အသုံးဝင်ပုံတွေ၊ Devil Fruit တွေရဲ့ စွမ်းအားတွေ ဘယ်လို လုပ်ကိုင်သလဲဆိုတဲ့ လျှို့ဝှက်ချက်တွေအပါအဝင် တခြား သိပ္ပံပညာနဲ့သက်ဆိုင်တဲ့ ဆောင်ရွက်မှုများစွာပါဝင်ပါတယ်။ သူ့မှာ Sentoumaru လို့ခေါ်တဲ့ bodyguard ရှိပြီး သူ့ကို နည်းပညာတိုးတက်နေတဲ့ Karakuri ကျွန်းစုကနေ ခေါ်ယူထားတာဖြစ်ပါတယ်။ မြောက်များစွာတဲ့ တီထွင်မှုတွေနဲ့ Blueprints လို့ခေါ်တဲ့ စီမံကိန်းစာတမ်းတွေထားရှိတဲ့ သူ့အိမ်မှာ Nightmare of Barujimoa မှာတုန်းက Franky ကြောင့် ပျက်ဆီးသွားခဲ့ပါတယ်။ Nightmare of Barujimoa ဟာ ပြန်လည်အစားထိုးလို့မရတဲ့ သူ့ လက်တွေ့စမ်းသက်ခန်းတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

Dr. Vegapunk ကဘယ်သူလဲ?

Vegapunk ငယ်စဉ်တုန်းက သူဟာ ကြင်နာတတ်တဲ့သူတစ်ယောက်ဖြစ်ပြီး သူ့ကျွန်းလေးနဲ့ပတ်သတ်ပြီးတော့ အလွန်ဂရုစိုက်တဲ့သူပါ။ သူ့တီထွင်မှုတွေနဲ့ ကျွန်းသူကျွန်းသားတွေကိုကူညီဖို့ ဆန္ဒရှိတဲ့သူတစ်ယောက်ပေါ့။ Vegapunk က ဒီကျွန်းလေးရဲ့ ဂုဏ်နဲ့ ပေါ်ရွှင်မှုကိုလိုလားတဲ့သူတစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့အတွက် နေထိုင်သူတွေကလည်း သူပြန်လာဖို့မျှော်လင့်နေကြတုန်းပါပဲ။ Vegapunk ဟာ ပါရမီပါတဲ့ သိပ္ပံပညာရှင်တစ်ယောက်ဖြစ်သလို သူ့ရဲ့သိပ္ပံပညာနဲ့ပတ်သတ်တဲ့ ကျွမ်းကျင်မှုတွေက သူ့အထက် နှစ်ပေါင်း ၅၀ဝလောက်ကတည်းက ခေတ်ပြိုင်တွေနောက်ရှိတယ်လို့ပြောကြပါတယ်။ ကြည့်ရတာ Vegapunk က ငယ်ငယ်ကတည်းက သိပ္ပံပညာနဲ့ပတ်သတ်ပြီး ပါရမီပါပေမယ့် သူ့တီထွင်မှာတွေကို အောင်မြင်စေဖို့အတွက် Skills နဲ့ငွေကြေားအားနည်းနေခဲ့ပါတယ်။ အဲ့ဒီအတွက် သူ့ထားခဲ့တဲ့ တီထွင့်မှုတွေနဲ့ blueprints တွေက တန်ဖိုးမဲ့တွေဖြစ်သွားပေမယ့် အဲ့ဒါကို တည်ဆောက်ဖို့ကြိုးစားတဲ့အရာတိုင်းကို ရာဇဝတ်မှုအဖြစ်သတ်မှတ်ခဲ့ပါတယ်။

ဒါပေမယ့် Marine Ships ရဲ့ အောက်ခြေမှာ Seastone နဲ့ကာကွယ်ထားပြီး Sea King တွေရဲ့ ရန်က ကင်းအောင်ပြုလုပ်ပြီး Calm Belts ကိုဖြတ်သန်းသွားနိုင်အောင် Vegapunk က သူ့တီထွင်မှုကနေ ရှာဖွေတွေ့ရှိခဲ့ပါတယ်။ နောက်ပြီး Devil Fruit စွမ်းအင်တွေက အသုံးပြုသူတွေအပေါ်ဘယ်လိုကူးပြောင်းလဲဆိုတာကိုလည်း ရှာဖွေသလို သက်ရှိအရာဝတ္ထုတွေနဲ့ Devil Fruit စွမ်းအင်ကိုပေါင်းစပ်တဲ့နည်းပညာကိုလည်းတွေ့ရှိခဲ့တဲ့ သိပ္ပံပညာရှင်ပါ။

သူဟာ Bartholomew Kuma ကိုလည်း cyborg အသွင် ပြုပြင်ခဲ့တဲ့ သူတစ်ယောက်ဖြစ်ပြီး Kuma နဲ့တူတဲ့ Pacifista တွေကိုလည်း တီထွင်ခဲ့ပါတယ်။ အဲ့ဒီ Pacifista တွေထဲမျာ Kizaru ရဲ့ Devil Fruit စွမ်းအင်အချို့ကို ထည့်သွင်းထားပါတယ်။ အဲ့ဒါတွေက သွေးအစစ်တွေထွက်ပေမယ့် Kuma ရဲ့ ကိုယ်ပိုင် Devil Fruit စွမ်းအင်တွေတော့ မပါပါဘူး။

သိပ္ပံပညာနဲ့သက်ဆိုင်တဲ့ ဆောင်ရွက်မှုများ

Seastone အသုံးဝင်ပုံ

   * Seastone ပါဝင်တဲ့ပစ္စည်းများ (ပိုက်ကွန်, လက်ထိပ်, တုတ်တံ, တခြားအရာတွေ)
   * Seastone ကို သင်္ဘောရဲ့အောက်ခြေမှာထားပြီး Sea Kings ကိုရှောင်ရှားရန်

Devil Fruit စမ်းသပ်မှု

   * Devil Fruits တွေရဲ့ စွမ်းအားတွေက ဘာတွေလဲဆိုတာ
   * Devil Fruits တွေက လူတွေကိုဘယ်လို တုန့်ပြန်လဲဆိုတာ
   * အရာဝတ္ထုတွေကို အသီးကျွေးကြည့်ခိုင်းတာ
   * Pika Pika no Mi ကို စမ်းသပ်တာ

Pacifista project

   * Bartholomew Kuma ကို cyborg အသွင်ပြောင်းတာ
   * Kuma နဲ့ပုံတူ Cybernetic တွေတီထွင်တာ
   * Pika Pika no Mi ရဲ့စွမ်းအားကိုလေ့လာပြီး ပေါက်ကွဲနိုင်တဲ့ Lasers တွေကို စက်ပစ္စည်းတွေထဲ ထည့်သွင်းဖို့

တခြားအရာတွေ

   * Climate Control (မပြီးဆုံး, ဖျက်ဆီးခံရ)
   * မပြုလုပ်ရတဲ့ အရာတွေရဲ့ blueprints တွေ (ဖျက်ဆီးခံရ)
   * Cyborg တိရစာ္ဆန်တွေ
   * များစွာသော လက်နှက်တွေ
   * Battleships ကအရာအားလုံးကို Human ပြောင်းလဲဖို့လေ့လာခြင်း တွေပါပဲ။

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Also on FANDOM

Random Wiki